Etkinlikler



Yakında hangi etkinlikler var hemen öğrenebilirsiniz

Performans Testleri



Neler yaptığımızı görmek istermisiniz?

Eğitim Programları



Daha güçlü, daha hızlı ve daha sağlıklı

Ekibimiz



Gelişiminiz için en iyi eğitmenler ile çalışıyoruz.

Blog Paylaşımları

Upcoming Charity Marathons 2016
Karşı Koyamadığımız Hormon 'ADRENALİN'

Upcoming Charity Marathons 2016
PERFORMANS SPORCUSUNUN YER ÇEKİMİ VE POSTUR İLE BAĞLANTISI

Upcoming Charity Marathons 2016
MARATON KOŞMAK

Upcoming Charity Marathons 2016
KOŞU SONRASI VAZGEÇİLEMEYEN EN GÜZEL ŞEY 'KAHVE'

Upcoming Charity Marathons 2016
YÜKSEKLİK ANTRENMANLARININ ÖNEMİ NEDİR?

Upcoming Charity Marathons 2016
koşu ve kadınlarda menstürasyon dönemi

Upcoming Charity Marathons 2016
KASSAL YORGUNLUGUN MEKANİZMASI

Upcoming Charity Marathons 2016
ketojenİk beslenme ve dİyabet

Alttaki ilk 3 kutucuğa saat/dakika/saniye şeklinde bilgilerinizi girin, Paceniz otomatik olarak hesaplanacaktır.

Pace'inizi hesaplayın:

Instagram'da biz

ULTRA MARATONA BAŞLARKEN 
Her spor branşının kendine özgü fiziksel yeterlilikleri ve gereklilikleri olduğu gibi koşu branşınında aynı şekilde kişiler için çeşitli fiziksel gereklilikleri vardır.
📌Başlangıç fitness seviyesi;
Solunum,kalp ve dolaşım sistemi ile eklem, kas ve tendon yapısının koşu antrenmanlarına uygun olması (fiziğin bu uygun şartlara hazır hale getirilmesi) ve
devamlılığı olan, kişiye özgü tasarlanmış bir antrenman programı ile ultra maraton mesafeleri koşulabilir. 
Herkesin doğuştan sahip olduğu fiziksel veya zihinsel özellikler birbirinden farklıdır.

Bazı mesafeler veya bazı performanslar birçok kişi için inanılmaz&imkansız olarak görülsede, bunu gerçekleştiren kişi için aslında çok doğal veya alışkın olduğu bir performans olabilir.

Ne kadar zor olursa olsun bir ultra koşmak için önce iyi bir motivasyona ve kararlılığa sahip olup, ultra koşmayı çok arzu etemli ve mesafelerin seni korkutmasına izin vermemen gerekir. 📌Hatırlanması ve dikkat edilmesi gereken çok önemli bir konu da, mesafelerin uzatılmasında aceleci olunmaması gerektiğidir.

Unutmayın! Dayanıklılık seneden seneye gelişen bir fiziksel özelliktir.Eklemin hazır olmadan atacağın her fazla adım sana sakatlık olarak geri dönecektir.
Tecrübeyi kıvamında arttırmak her mesafenin sağlıkla koşulabileceğini gösterir.

#RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Exercises
#Health
#Strength
#Travel
#Sports
📌Her yıl yarış takvimimize eklenen, doğası ile bizi büyülediği kadar fiziksel sınırlarımızıda bir o kadar zorlayan harika yarışlar düzenlenmeye başladı.Kendi koşu karakterimize göre tercih ettiğimiz bu yarışlardan birkaç tanesinde dikkat etmemiz gereken önemli bir konu bulunuyor ‘’YÜKSEKLİK’’. Deniz seviyesinde yaşayan sporcular, yüksek irtifaya çıktıkları zaman buna bağlı olarak performanslarında negatif etkiler yaşayabilirler.Kişiden kişiye değişkenlik göstermekle birlikte!(çevresel faktörler) fizik 2000-2500 metreye kadar solunum hızında çok büyük  değişkenlikler gösterebilir/göstermeyebilir.Oksijenli ortamın azaldığı yüksekliklerde yorgunluk, bitkinlik, uyku hali, bulantı hissi, kusma, mental karar verme yeteneğinin kaybolması gibi durumlarla karşılaşılabilir. Bu sayılan maddelerin dikkate alarak yüksek irtifada, aerobik dayanıklılığın gerek duyulduğu yarışlarda deniz seviyesine alışık olan sporcuların herhangi bir tehlike ile karşılaşmamaları adına yarış zamanından önce koşulacak yarışın irtifasında konaklamaları, kamp yapmaları ve vücutlarını bu ortama adapte etmeleri  tavsiye edilmektedir.

#RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Exercises
#Health
#Strength
#Travel
#Sports
Hayallerin hedeflerin olsun🎯
🚩Hedeflerine ilerlerken  tek rakibinin kendin olduğunu unutma🚩
@omurkaynak
#iyihaftalar

#RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Exercises
#Health
#Strength
#Travel
#Sports
Bu sezon ilk kez katıldığımız @manavgatultramarathon 'un hem parkurundan hemde sonuçlarından büyük keyifle ayrıldık.
Doğasında ve parkurunda mucadele ruhunu keyifle yaşayacağınız yarışı yeni sezon takviminize eklemenizi öneririz
📌📅 #emegi gecen herkese tesekkurler🙏
#manavgatultramarathon

#RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Health
#Sports
Koşmaya yeni başlamayı düşünüyor veya koşmayı çok isteyip, başladıktan birkaç dakika sonra devam edemeyecek kadar kendinizi kötü hissediyormusunuz? Üzülmeyin...
Koşu branşı  kendine özgü bir fonksiyonelliğe ve devamlılığa sahiptir.Daha önce bu özellikleri yaşamamış olan fizik, hazır olmadığı  aktiviteye karşı size  bir daha koşmak istememenize sebep olacak etkiler yaşatabilir.
Bu etkileri yaşamamak için uygulanması gereken en iyi yol koşu-yürüyüş programıdır.Programı uygularken koşu zamanına bakılmaksızın ''borg skalası'' ' na göre hareket ederek, zorluk seviyesini sohbet edebileceğiniz düzeyde tutmalı ve hissiyatınıza göre kısa aralıklarda koşup, yine aynı aralıklarda yürüyüş haline geçmelisiniz.
Bu periyod, koşu sürecinin zamansal olarak arttırılıp, yürüyüş bölümünün yavaş yavaş azaltılmasıyla 6 ile 8 hafta içinde belirli bir süre tamamen koşabilecek performansa sahip olmanızı sağlayacaktır.

#RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Exercises
#Health
#Strength
#Sports