Etkinlikler



Yakında hangi etkinlikler var hemen öğrenebilirsiniz

Performans Testleri



Neler yaptığımızı görmek istermisiniz?

Eğitim Programları



Daha güçlü, daha hızlı ve daha sağlıklı

Ekibimiz



Gelişiminiz için en iyi eğitmenler ile çalışıyoruz.

Blog Paylaşımları

Upcoming Charity Marathons 2016
Karşı Koyamadığımız Hormon 'ADRENALİN'

Upcoming Charity Marathons 2016
PERFORMANS SPORCUSUNUN YER ÇEKİMİ VE POSTUR İLE BAĞLANTISI

Upcoming Charity Marathons 2016
MARATON KOŞMAK

Upcoming Charity Marathons 2016
KOŞU SONRASI VAZGEÇİLEMEYEN EN GÜZEL ŞEY 'KAHVE'

Upcoming Charity Marathons 2016
YÜKSEKLİK ANTRENMANLARININ ÖNEMİ NEDİR?

Upcoming Charity Marathons 2016
koşu ve kadınlarda menstürasyon dönemi

Upcoming Charity Marathons 2016
KASSAL YORGUNLUGUN MEKANİZMASI

Upcoming Charity Marathons 2016
ketojenİk beslenme ve dİyabet

Upcoming Charity Marathons 2016
harekete hazırlık

Upcoming Charity Marathons 2016
hayallerinin peşinde koşmak

Alttaki ilk 3 kutucuğa saat/dakika/saniye şeklinde bilgilerinizi girin, Paceniz otomatik olarak hesaplanacaktır.

Pace'inizi hesaplayın:

Instagram'da biz

📌Maraton, doğru enerji yönetimi ve doğru yarış planlaması demektir 👉Bacaklarınız şikayet etmeye başlamışsa, vücudunuzda ki glikojen bitmiş ve başınız biraz dertte demektir.
👉Yarışa  uygun bir antrenman ve yarış teknikleri ile  birlikte doğru beslenme , likit tüketimi ve zihinsel stratejiler sayesinde, maratonunuzu başarı hikayenize çevirebilirsiniz.
👉Maratona yönelik bir antrenman kademeli bir ivmelenme gerektirdiği gibi, maratonun kendisi de son 30 - 35. Kilometreye kadar doğru bir ivmelenme gerektirir. 👉Uzun süreli aerobik egzersizleri tecrübe etmiş olan bir fizik,  yarış esnasında karşılaştığı bu duruma uyum sağlayacak ve yaptığı antrenmanların oluşturduğu adaptasyon sayesinde, yağ depolarınızı enerji kaynağı olarak kullanmaya çok daha erken başlayacaktır. Bu sayede glikojen depolarınızın bir kısmını koşunun ileri safhaları için saklamanız mümkün olacaktır.
👉Doğru olan fiziksel yapabilitenizi abartmadan, sınırlara çok erken yaklaşmadan başlayarak hazırladığın stratejiye bağlı kalmaktır.
📌Bir maraton stratejisi oluştururken dikkat edilmesi gereken en önemli noktalar ;
Doğru antrenman
Doğru yarış stratejisi
Doğru sıvı tüketimi
Doğru beslenme olacaktır.

#RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Exercises
#Health
#Strength
#Travel
#Sports
Ana hedef yarışlarına giden yolda,  ara hedef #antrenman performansları, bize neler yapabileceğimiz hakkında küçük ipucları verir📌🙌🙌#iyihaftalar
@efe_yazici_1 
@sinaninan 
#RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Exercises
#Health
#Strength
#Travel
#Sports
#İznikUltra2019 'a sayılı günler kaldı📌
Keyifle koşulacak bir yarış daha koşucularını bekliyor🏔🏃‍♀️🏃🏽‍♂️ Repost @ozlemyumusak
・・・ #RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Exercises
#Health
#Strength
#Travel
#Sports
📌Sadece yol koşularına alışmış koşucular, öncelikle seçecekleri yarışın soft bir arazide olmasına dikkat etmelidir.
📌 Çok teknik parkurlar, arazi yapısına göre özel çalışmalar ve bunlar için ayıracak yeterli zamanı gerektirir. Trail koşular yol koşularına göre devreye girmeyen birçok kas fibrilini devreye sokar.İlk başlarda hem kardiyovasküler kapasite farklı zorlanır, hem de değişik zemin ve bu zeminlerin basış farklılıklarından dolayı daha önce karşılaşmadığınız bölgelerde çeşitli kas hassasiyetleri oluşabilir. 
Bu sebeplerden dolayı ; 👉Arazi koşu adaptasyon süresini 4 haftadan az tutmamak,Sadece easy tempo koşular yapıp öncelikle bileklerin ve kas gruplarının algı sürecinin sağlıklı gelişmesini sağlamak, Daha sonraki etapta iniş ve çıkışlar için basış teknikleri çalışarak zemin uyumu geliştirmek, Laktat Threshold seviyesini geliştirmek içinse tempo antrenmanları ve arazi dayanıklılığını arttırmak için uzun mesafe antrenmanlarının yapılması önemlidir. 
#RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Exercises
#Health
#Strength
#Travel
#Sports
Sağlığın değil ama bir gün hayatın yada akıl oyunların seni durdurmak isterse, neden koştuğunu hatırla❤
#iyihaftasonlari
・・・
@isillisill_ 
Yorgun olduğum, antrenmanı çıkartabileceğimden emin olamadığım bir gün canım @ozgurtetik_runningacademy  hiç bir antrenmanı gözünde büyütme demişti. 
#RunningAcademy 
#Runningacademy_Official
#Runningcoach
#Personalcoach
#Runnerstraining
#Run
#Running
#Runners
#Marathon
#Ultramarathon
#Ultratrail
#Mountainrunner
#Mountain
#Halfmarathon
#Trailrunner
#Skyrunner
#Nature
#Motivation
#Training
#Coach
#Exercises
#Health
#Strength
#Travel
#Sports